FMV Horror Bundle
NIGHT BOOK Night Book to interaktywny thriller o tłumaczce, która zostaje podstępem nakłoniona do przeczytania starożytnej księgi, wskutek czego przyzywa do domu demona. I SAW BLACK CLOUDS Po niespodziewanej śmierci bliskiej przyjaciółki Kristina wraca do rodzinnego miasta w poszukiwaniu odpowiedzi i odkrywa ciąg mrocznych sekretów. I Saw Black Clouds to interaktywny thriller psychologiczny o wielowątkowej fabule, w którym pojawiają się postacie o nadprzyrodzonych zdolnościach. THE BUNKER Bunkier jest kompletnym doświadczeniem live-action, nakręcony w nieużywanym bunkrze przeciwatomowym ze scenariuszem napisanym przez twórców Wiedźmina, SOMA i Broken Sword. Gwarantuje je niesamowita obsada z Adamem Brownem (Hobbit), Sarah Greene (Dom grozy) i Grahamem Foxem (Gra o Tron).