Vampire: The Masquerade - Reckoning of New York
Przemierzaj współczesny Nowy Jork nocą, kiedy delikatna równowaga mocy wisi na włosku. Nawiguj po zdradliwych wodach wampirzej polityki, stawiając czoła stale zmieniającej się sytuacji pomiędzy frakcjami Camarilla i Ruchem Anarchistycznym. W mieście, gdzie każda twoja decyzja może stanowić różnicę pomiędzy wiecznym nie-życiem, a śmiercią ostateczną, czy uda ci się odnaleźć własne przeznaczenie pośród chaosu, czy też twoje ambicje skażą cię na zagładę? Vampire: The Masquerade - Reckoning of New York zaprasza cię do zanurzenia się w trzeciej części tej porywającej serii gier z gatunku powieści wizualnych (visual novel), której akcja rozgrywa się we współczesnej metropolii rojącej się od nadprzyrodzonych intryg. Poddaj się ciemności jako Spokrewniony, wampir wrzucony w świat niebezpieczeństw i zdrady, w którym liczy się tylko przetrwanie. Wykorzystaj nowe mechaniki rozgrywki, ujarzmiając moce Uczniów, by pokonać stojące przed tobą wyzwania lub uniknąć nieustannie goniących cię łowców. Strzeż się jednak niepohamowanego Głodu, który szarpie twoje trzewia, grożąc uwolnieniem drzemiącej wewnątrz Bestii. Wyrusz w podróż pełną odkryć i podstępu i poznaj sekretny, nocny świat Nowego Jorku z dwóch odrębnych, wyjątkowych perspektyw. Przygotuj się na porywające zakończenie tej niesamowitej sagi o nowojorskich Spokrewnionych rozgrywające się w samym sercu wielkomiejskiej dżungli.