Flashback 2
Zamów grę teraz w przedsprzedaży, aby otrzymać następujące bonusy: - Flashback 1 W 1992 roku Flashback zrewolucjonizował gry akcji i zyskał status legendy, plasując się wśród 100 najlepszych gier wideo w historii. Dziś Paul Cuisset, twórca oryginalnej gry, zaprasza ponownie do wcielenia się w Conrada B. Harta, młodego agenta GBI (Galactic Bureau of Investigation — Galaktycznego Biura Śledczego). W XXII wieku pokój w Zjednoczonych Światach obowiązuję w całym Układzie Słonecznym — ale jest on zagrożony przez inwazję Morphów prowadzoną przez przerażającego Generała Lazarusa. W poszukiwaniu swojego wieloletniego przyjaciela, Iana, i z pomocą kilku sojuszników — w tym A.I.S.H.A., jego kultowej broni napędzanej sztuczną inteligencją — Conrad po raz kolejny zanurza się w przyprawiającą o zawrót głowy przygodę pełną zwrotów akcji i odkryć! Jest to wciągająca, płynna i skomplikowana platformówka z elementami strzelanki, obejmująca eksplorację, rozwiązywanie zagadek i oczywiście przygodę! ZAWARTOŚĆ - Zanurz się w tętniącym życiem uniwersum sci-fi/cyberpunk i odwiedź różne środowiska (New Tokyo, New Washington, Dżunglę...) - Użyj A.I.S.H.A, śmiercionośnej broni, wzmocnionej bojową sztuczną inteligencją. - Wciągająca, płynna i skomplikowana platformówka z elementami strzelanki. - Środowisko 3D jeszcze bardziej pogłębia imersję. - Gra zaprojektowana i opracowana przez twórcę oryginału, Paula Cuisseta. - Kultowa gra powraca w nowej odsłonie. - Ekscytująca i skomplikowana strzelanka pełna akcji. - Potężna broń napędzana sztuczną inteligencją. - Świat science-fiction wierny oryginalnej grze Flashback.