Fishing: Barents Sea
Stań za sterami własnej łodzi rybackiej w grze Fishing: Barents Sea I wyrusz na Morze Norweskie w poszukiwaniu najlepszych łowisk. Zacznij od zera na łodzi odziedziczonej po dziadku, złap pierwszą rybę i zdobądź środki na ulepszenia oraz na większe i lepsze łodzie. Ciesz się pięknem Morza Barentsa i spełnij swoje marzenia o biznesie w rybołówstwie. Naucz się łowić różne rodzaje ryb za pomocą różnorakiego sprzętu łowieckiego na kilku rodzajach łodzi. Każdego sposobu łatwo się nauczyć, ale trudniej opanować go po mistrzowsku – czas pokazać, na co cię stać! Wykorzystaj licencjonowane wyposażenie firmy Scanmar, takie jak sygnalizatory skrzydeł oraz TrawlEye, aby zyskać pełną kontrolę nad swoim trawlem. Ulepsz go, aby złapać największą rybę! Pilnuj jednak, aby nie przekroczyć rocznego limitu połowu. Każde posunięcie i każdy połów należy odpowiednio zaplanować. Dane pogodowe z okresu 20 lat pozwalają na odtworzenie realistycznego środowiska ławic na Morzu Barentsa, których ruchy są zależne od pory roku i temperatury wody. Nadążanie za tym wszystkim zależy tylko od ciebie. Przybij do portu i odwiedź pub, aby zatrudnić załogę lub przyjąć misje. W porcie możesz również naprawić lub ulepszyć swoje łodzie, wziąć pożyczkę z banku oraz kupić zapasy i przynętę w sklepie. Zwiedzaj otwarty świat, który odzwierciedla zapierające dech w piersiach krajobrazy północnej Norwegii. Szukaj najlepszych łowisk za pomocą sonaru, radaru oraz systemu GPS i złap największą rybę.