Poznaj kompletną wersję FATE: Reawakened, obejmującą podstawową grę oraz wszystkie DLC! Ten pakiet zawiera: FATE: Reawakened Odkryj na nowo docenione przez krytyków gry z serii FATE jak nigdy dotąd! Zagraj we wszystkie 4 klasyczne dungeon crawlery z ulepszoną grafiką, przedzieraj się przez wymagające, generowane proceduralnie lochy, ucz się potężnych zaklęć i łów ryby do woli. Twoje przeznaczenie czeka! FATE: Reawakened – Prometheus DLC Wejdź do portalu prowadzącego do utraconego królestwa spowitego wieczną nocą. To Prometheus — miasto niegdyś błogosławione przez bogów, lecz dziś niemal całkowicie przez nich opuszczone. Przebij się przez nowy loch i staw czoła skażonym marmurowym istotom, zrodzonym z cienia i boga Erebosa. Odzyskaj skradziony Golden Flame — ponieważ w FATE twoja podróż nigdy tak naprawdę się nie kończy.