Farm Together
Niesamowita gra farmerska ! Od twórców Farmy Awatarów którzy przybywają z tytułem Farm Together , fantastyczną grą farmerską ! Zacznij od zera z małym kawałkiem ziemi, a zakończ z ogromną farmą, która rozciąga się dalej niż sięga wzrok ! Rozwijaj swoją farmę Uprawiaj rośliny, sadź drzewa, opiekuj się zwierzętami ! Wydaj swoje ciężko zarobione pieniądze na nowe obiekty ! Zdobądź doświadczenie oraz odblokuj więcej budynków ! Wskocz na traktor przyspieszając zadania, ale bądź ostrożny bo może zabraknąć ci paliwa ! Odpręż się Spędzaj tyle czasu ile chcesz z Farm Together nawet gdy nie jesteś online, możesz być pewny, że gdy wrócisz do gry to będziesz mieć dużo do zrobienia. Zarządzaj swoim gospodarstwem, skorzystaj z pomocy przyjaciół lub obcych graczy by móc wspólnie pracować na farmie ! Prosty system autoryzacji pozwoli określić jak zaawansowana będzie współpraca z twoimi znajomymi oraz gośćmi odwiedzającymi twoją farmę. Dostosuj swoją farmę i swój wygląd Będziesz miał do dyspozycji wiele ozdób między innymi: ogrodzenia, drogi, budynki, dekoracje ... Pokaż sąsiadom swoje umiejętności związane z ogrodnictwem i planowaniem ! I nie zapomnij o personalizacji twojej postaci, edytuj swój awatar oraz traktor dostosowując do swoich upodobań i pokaż się swoim przyjaciołom odwiedzając ich farmy ! Zabierz swojego zwierzaka gdzie tylko zechcesz NIeważne czy lubisz psy lub koty, bo mamy dla ciebie jedne i drugie ! Twój wierny przyjaciel podąży zawsze tam gdzie ty, i okaże odrobinę miłości ! Dostosuj wygląd pupila i baw się dobrze ! Zbuduj swój własny dom Potrzebujesz odrobiny wytchnienia ? Nie ma problemu ! Po prostu wejdź do swojego domu i zrelaksuj się ! Udekoruj wnętrze domu, według włąnych upodobań i poświęć trochę czasu na gotowanie niektórych przepisów kulinarnych, malowanie obrazów, a nawet komponowanie muzyki !