Fallout 76: The Pitt Deluxe Edition
Bethesda Game Studios, nagradzani twórcy Skyrima i Fallouta 4, przedstawiają Fallouta 76. Dwadzieścia pięć lat po wybuchu bomb, w Dniu Powrotu roku 2102, razem z innymi mieszkańcami krypty – wybranymi spośród najwspanialszych i najbardziej inteligentnych obywateli kraju – wychodzisz na powierzchnię wprost w objęcia postnuklearnej Ameryki. Graj w pojedynkę lub z innymi graczami, przemierzając świat, wykonując zadania, budując i pokonując największe zagrożenia pustkowi. Odkrywaj ogromne obszary zniszczone wojną atomową w tej wieloosobowej odsłonie fabuły Fallout. Poznaj największy i najbardziej dynamiczny świat, jaki kiedykolwiek powstał w legendarnym uniwersum Fallouta. Edycja Deluxe Zawiera pełną wersję gry oraz dodatkowe elementy z Pakietu rekrutacyjnego Dzióry. Wciągające serie zadań i interesujące postacie Odkryj tajemnice Wirginii Zachodniej, rozgrywając wciągające zadanie główne, które rozpoczyna się w chwili opuszczenia Krypty 76. Zaprzyjaźnij się lub zdradź nowych sąsiadów, którzy przybyli tu, aby odbudować swój świat. Zobacz Appalachy oczami ich mieszkańców. Sezonowa plansza S.C.O.R.E. Zaliczaj postępy w sezonie i zdobądź całkowicie bezpłatny zestaw nagród, takich jak przedmioty jednorazowe, elementy C.A.M.P. i inne, podejmując się wyzwań ograniczonych czasowo. RPG dla wielu osób Stwórz postać przy pomocy systemu S.P.E.C.J.A.Ł. i idź swoją drogą po nowych i nieokiełznanych pustkowiach, odwiedzając setki różnych miejsc. Czy podróżujesz samotnie, czy ze znajomymi – czeka cię nowa, wyjątkowa przygoda w świecie Fallouta. Zjawiskowy, górzysty świat W świecie Fallouta 76 fabuła tętni życiem. Odwiedź sześć zróżnicowanych regionów Wirginii Zachodniej – od appalaskich lasów po trujące, karmazynowe równiny Żurawinowego Trzęsawiska. W każdym z tych miejsc czekają na ciebie inne niebezpieczeństwa i nagrody. Nowy amerykański sen Korzystaj z nowego Certyfikowanego Automatu Mobilnej Produkcji (C.A.M.P.), aby budować i tworzyć w dowolnym miejscu świata gry. C.A.M.P. da ci tak bardzo potrzebne schronienie, zapasy i bezpieczeństwo. Możesz nawet otworzyć sklep, aby handlować z innymi ocalałymi. Fallout Worlds Rozegraj wyjątkowe przygody w Appalachach dzięki Fallout Worlds, które są ewoluującym zestawem funkcji, dającym graczom możliwość grania w Fallouta 76 na niepowtarzalne sposoby dzięki personalizowanym ustawieniom.