Explorer Bundle
Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands to osadzona w otwartym świecie, łącząca elementy eksploracji i uprawy gra przygodowa pełna ekscytujących misji! Jesteś rozbitkiem na tajemniczym archipelagu. Musisz walczyć o przetrwanie, rozwiązać tajemnice kryjące się w sercu wysp, a następnie uciec! Prowadź uprawę, twórz przedmioty i gotuj, aby przetrwać, budując obóz dla ocalałych. Pragnąc zbudować nowy statek, którym uciekniesz z archipelagu, wybierasz się w podróż po licznych wyspach pełnych przydatnych skarbów i przedmiotów! Zrelaksuj się i zaznaj spokojnego życia w Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, relaksującej grze przygodowej osadzonej w otwartym świecie. Akcja Yonder rozgrywa się na Gemei, rajskiej wyspie obejmującej osiem różnych środowisk, od tropikalnych plaży po sprószone śniegiem szczyty górskie. Ale Gemea nie jest tak idealna, jak by się wydawało. Nad wyspą zapanował tajemniczy Mrok! Gracz wciela się w rolę bohatera Gemei, który widzi ukryte, figlarne stworzenia zwane duszkami. Użyj ich mocy, aby przegnać Mrok i przywrócić naturalne piękno wyspy.