Evil Dead: The Game - Deluxe Edition
Wciel się w Asha Williamsa lub jego przyjaciół z kultowej serii „Martwe zło” i współpracuj w grze pełnej akcji kooperacyjnej i PvP! Stwórz drużynę czwórki ocaleńców i odkrywaj, łup, kontroluj swój strach oraz znajduj istotne przedmioty, by przerwać pieczęć między światami w tytule inspirowanym oryginalną trylogią „Martwe zło” oraz serialem „Ash kontra martwe zło”._x000d_ _x000d_ Edycja Deluxe gry Evil Dead: The Game zawiera przepustkę sezonową 1. Przepustka sezonowa 1 zawiera 4 pakiety DLC do gry Evil Dead: The Game w obniżonej cenie. _x000d_ _x000d_ Kultowe postacie – Graj jako postacie z uniwersum serii Evil Dead, w tym Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell, Pablo Simon Bolivar i inni, z nowymi kwestiami, do których głosu użyczyli między innymi Bruce Campbell!_x000d_ _x000d_ Stań po stronie dobra lub zła – Walcz w imię dobra lub przejmij kontrolę nad potężnym Kandariańskim Demonem, aby polować na Asha oraz innych graczy, opętując umarlaków, demony, otoczenie, a nawet samych ocaleńców, próbując pożreć ich dusze!_x000d_ _x000d_ Zachwycająca grafika – Doświadcz serii „Martwe Zło” w pełni, rozrywając nieumarłych słynną naręczną piłą Asha, lecąc przez mapę jako Kandariański Demon w formie ducha, zwiedzając klasyczną chatkę czy prowadząc słynną Deltę. Realistyczna grafika i oparty na fizyce system rozczłonkowywania nadają grozie niespotykanego realizmu!_x000d_ _x000d_ Oto mój… gromowładny kij – Używaj obrzyna, piły spalinowej, tasaków i innych rodzajów broni, aby zadawać armiom ciemności zachwycająco obrzydliwe obrażenia.