Evil Dead: The Game - Ash Savini Alternate Outfit
Nowiuteńka wersja oryginalnego wariantu skórki Savini Ash zaprojektowana przez legendarnego mistrza od efektów specjalnych - Toma Savini'ego. Z Michigan aż po same bramy piekieł - Ash Williams zrobi wszystko, aby powstrzymać armię umarlaków przed zdobyciem władzy nad światem. Teraz możesz go stylowo wspomóc!