Escape Game Fort Boyard
Przejdź zwycięsko przez wszystkie próby, aby uciec z Fortu ze skarbem! Potrzebna Ci będzie prawdziwa wytrzymałość i zręczność, aby uciec ze starego fortu zagubionego wśród wód morskich, pokonując wszystkie przeszkody i przechodząc przez ciężkie próby. Działaj w ekipie z przyjaciółmi lub rodziną, zbierz wszystkie wskazówki i klucze, aby rozwiązać ostateczną zagadkę. Uważaj! Jeśli nie zdążysz na czas, grozi Ci uwięzienie!