Endzone - A World Apart: Survivor Edition
W 2021 roku grupa terrorystów wysadziła w powietrze elektrownie jądrowe na całym świecie, siejąc spustoszenie. Tylko nieliczni zdołali uciec do podziemnych kompleksów zwanych „strefami końcowymi”. 150 lat później ludzkość wraca na powierzchnię – pod Twoim dowództwem! Stawiając czoła licznym niebezpieczeństwom – od promieniowania po toksyczny deszcz i skrajne warunki pogodowe – ludzie marzą o lepszym życiu. Realizuj ambitne koncepcje i zaprowadź epokę dobrobytu i nowych wynalazków. Pokaż, że jesteś godnym przywódcą.