Edycja specjalna gry Sherlock Holmes Chapter One
Edycja specjalna gry Sherlock Holmes Chapter One zawiera również przepustkę sezonową, w której skład wchodzi kilka zadań: Zawartość do pobrania 'Święci i grzesznicy' (dostępna w dniu premiery) Zawartość do pobrania 'Duma Mycrofta' (zostanie udostępniona jakiś czas po premierze) Zawartość do pobrania 'M jak misterium' (zostanie udostępniona jakiś czas po premierze) Zawartość do pobrania 'Więcej niż żart' (zostanie udostępniona jakiś czas po premierze) Zanim stał się najlepszym detektywem świata, Sherlock Holmes był genialnym buntownikiem, który za wszelką cenę pragnął pokazać się światu. Stara rana zmusza go niejako by powrócić na wyspę w basenie Morza Śródziemnego na której zmarła jego matka-ale pod kolorowym, miejskim woalem Cordony, serce wyspy bije innym, niepokojącym rytmem. Przestępczość, korupcja, zdegenerowany zmysł tego, czym jest sprawiedliwość I moralność... To tylko kilka przeszkód na wyprawie której celem jest dla Sherlocka znalezienie prawdy.