DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Premia za zamówienie przedpremierowe: – Protagonist's costume „Nameless Warrior Garb” Będący owocem współpracy strój „Wo Long: Fallen Dynasty” do użycia w grze. Uwaga: zawartość ta może zostać udostępniona za darmo lub w sprzedaży w późniejszym terminie. Nagroda za wcześniejszy zakup: – Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) Ścieżka dźwiękowa zawierająca łącznie 191 oryginalnych utworów muzycznych z serii, w tym muzykę w tle z tytułów od „DYNASTY WARRIORS 2” do „DYNASTY WARRIORS 5 Empires”, a także pierwszego tytułu Omega Force, „DYNASTY WARRIORS”. Ścieżkę dźwiękową można odtworzyć, przechodząc do menu głównego, potem do Special Content, a następnie Music i wybierając „Early Works Soundtrack Collection”. Uwaga: – Nagroda za wcześniejszy zakup będzie dostępna dla osób, które zamówią grę w przedsprzedaży do 30 stycznia 2025 roku. – Ścieżka dźwiękowa zawiera treści, które są również dostępne do kupienia w muzycznych serwisach streamingowych. Przypominamy, że zawartość ta może być dostępna za darmo lub w sprzedaży w późniejszym terminie. Weź udział w ekscytujących bitwach jako bezimienny bohater z Trzech Królestw. ・ Najbardziej ekscytująca akcja w historii tej serii gier Pełne napięcia pola bitew, na których ścierasz się z ogromnymi armiami ciągnącymi się aż po horyzont. Jak poradzisz sobie z atakami wrogów? Twoje militarne umiejętności przydadzą się, gdy będziesz walczyć ramię w ramię z sojusznikami w taktycznych bitwach znanych z serii „DYNASTY WARRIORS” i doświadczysz akcji tak ekscytującej, jak nigdy dotąd. ・ Nowa wersja Trzech Królestw z perspektywy oryginalnego bohatera Historia Trzech Królestw rozgrywa się na rozległym terytorium chińskim, gdzie zderzają się punkty widzenia różnych bohaterów. Poznaj ten wspaniały i kuszący świat oczami oryginalnego protagonisty, „bezimiennego bohatera”. Ważne: W sprzedaży dostępne jest także „DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition”. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nabywasz właściwy produkt. Uwaga: Obrazy pochodzą z roboczej wersji gry. Produkt końcowy może różnić się od przedstawionej zawartości. Uwaga: Jeśli instalacja dodatku dobiegnie końca w trakcie gry, jego zawartość stanie się dostępna po powrocie do ekranu tytułowego.