ICHIRAN Noodles
Portable item „ICHIRAN Noodles”, służący do uzupełniania zdrowia podczas walki, to dodatek, który można uzyskać w Shop. Stanie się dostępny w miarę postępów w grze. Uwaga: zawartość ta może być dostępna w sprzedaży w późniejszym terminie. – Jeśli instalacja dodatku dobiegnie końca w trakcie gry, jego zawartość stanie się dostępna po powrocie do ekranu tytułowego.