Drug Dealer Simulator 1 & 2 Bundle
DRUG DEALER SIMULATOR **Edycja Xbox tej popularnej gry indie zawiera 6 głównych aktualizacji i wizualne ulepszenie.** Myślałeś kiedyś o rozwinięciu własnego kryminalnego imperium, bez żadnych konsekwencji prawnych i moralnych? ZAGRAJ W SYMULACJĘ! Wślizgnij się w mroczne alejki biznesu narkotykowego! Zacznij skromnie i ROZWIJAJ SIĘ! Rozpocznij grę w małej i brudnej kryjówce i rozwiń swoją działalność. Zyskaj kontrolę nad terytoriami, zatrudniaj dealerów, stwórz laboratoria i wyszkol personel. Zostań bosem ulicznego biznesu i wejdź na sam szczyt. Ale ostrożnie! Nic nie przychodzi łatwo w przestępczym świecie... DRUG DEALER SIMULATOR 2 Zbuduj od podstaw własne imperium narkotykowe w pierwszoosobowej grze kooperacyjnej osadzonej w dynamicznym, otwartym świecie. Witamy na Isla Sombra, gdzie władza jest jedynym prawem. WKROCZ W ŚWIAT PRZESTĘPCÓW Zrób z przestępczości swoją codzienność. Zbieraj składniki, zdobywaj klientów, przyjmuj ich zamówienia i sprzedawaj swoje wyroby. Pamiętaj, aby korzystać z usług swoich pracowników i wpływowych osób, i zbij fortunę! GRAJ SOLO LUB W 3-OSOBOWEJ KOOPERACJI Gromadź pieniądze samodzielnie lub podziel się bogactwem i obowiązkami. Utrzymaj porządek lub wywołaj chaos, gdy Twoi znajomi najmniej się tego spodziewają. CZAS UBRUDZIĆ RĘCE Pozyskuj, przetwarzaj i dystrybuuj swoje produkty. Kupuj składniki, a następnie przetwarzaj je, mieszaj i/lub oczyszczaj, aby osiągnąć pożądaną jakość. Kupuj najlepsze meble i sprzęt - udekoruj swoje kryjówki i zaopatrz swoje laboratoria. Zatrudniaj nowych pracowników i przydzielaj im rangi w gangu. UWAŻAJ NA SIEBIE Rozpraw się z nieuczciwymi glinami, gangami i lokalnymi bojówkami. Unikaj starć, wręczaj łapówki lub uprawiaj parkour, aby uniknąć niebezpieczeństwa. Walcz z wrogami i zdobywaj lepszy sprzęt, broń ręczną i przydatne przedmioty. Czas pokazać, kto tu rządzi!