DRAGON QUEST MONSTERS: The Withered World
Dodatek za wczesny zakup: Adventure Starter Set Podręczny zestaw przedmiotów, które pomogą ci na początkowych etapach przygody. Zawartość: [Zawartość] - 10x Monster Munchies - 3x Bonus Balls - 5x Seeds of Skill Ten dodatek jest oferowany wyłącznie klientom, którzy kupią podstawową grę lub Deluxe Edition do godziny 23:59 4.01.2027 r. Tę zawartość można odebrać za pomocą opcji „Check Additional Content” w menu w grze. --------------------- W tej grze RPG zaprzyjaźniasz się z potworami z serii DRAGON QUEST, trenujesz je, tworzysz nowe stworzenia i wystawiasz je do walki z innymi potworami. Dołącz do początkujących pogromczyń potworów, Bianki i Nery, które wyruszają w podróż swojego życia. [O grze] Zaprzyjaźnij się z całą gromadką potworów - Do zaprzyjaźnienia się czeka cała rzesza potworów, w tym wiele znanych i lubianych stworów z całej serii DRAGON QUEST. - Chociaż każdy potwór ma swoje własne cechy i atrybuty, może on również nauczyć się różnych umiejętności, co pozwala dostosować skład drużyny do własnego stylu gry. - Łącz dwa potwory za pomocą syntezy, aby stworzyć jeszcze potężniejszą istotę, a może nawet taką, jakiej nikt jeszcze nie widział. - Stwórz drużynę swoich ulubionych potworów, która będzie walczyć dokładnie tak, jak chcesz. Możliwości są naprawdę oszałamiające! Świat pełen zachwytu - Dzięki wyjątkowej oprawie graficznej tej gry nigdy nie wiadomo, co kryje się tuż za horyzontem. - Każdy krok przed siebie ujawnia więcej szczegółów otaczającego cię świata, w którym czekają na ciebie nowe odkrycia i niespodzianki. Potwory u twojego boku - Potwory będą ci towarzyszyć podczas odkrywania świata, dzięki czemu będziecie mogli wspólnie cieszyć się każdą przygodą. - Możesz zabrać ze sobą dowolnego potwora, niezależnie od jego rodzaju czy wielkości. Rywalizuj dzięki dodatkowej zawartości - Funkcje online pozwalają toczyć walki z pogromcami potworów z całego świata. - Dzięki wielu różnym trybom rozgrywki – od poważnych turniejów po mecze towarzyskie – nigdy nie będzie ci się nudziło. - Wystaw swoją najsilniejszą drużynę do walki i zyskaj szansę na wygranie fantastycznych nagród! --------------------- Dodatek sprzedażowy wersji cyfrowej: Hearty Meat Set Zestaw mięsnych przedmiotów do użycia podczas zdobywania potworów. Zawartość: [Zawartość] - 5x Monster Munchies - 5x Smoked Sirloins - 5x Meaty Treats Uwagi Ten dodatek jest oferowany wyłącznie klientom, którzy kupią cyfrową wersję podstawowej gry lub Deluxe Edition. Tę zawartość można odebrać za pomocą opcji „Check Additional Content” w menu w grze.