Adventure Starter Set
Dodatek za wczesny zakup: Adventure Starter Set Podręczny zestaw przedmiotów, które pomogą ci na początkowych etapach przygody. Zawartość: [Zawartość] - 10x Monster Munchies - 3x Bonus Balls - 5x Seeds of Skill Ten dodatek jest oferowany wyłącznie klientom, którzy kupią podstawową grę lub Deluxe Edition do godziny 23:59 4.01.2027 r. Tę zawartość można odebrać za pomocą opcji „Check Additional Content” w menu w grze. Obrazy mają charakter wyłącznie poglądowy. Rzeczywisty wygląd oprawy graficznej w grze może się różnić.