Hearty Meat Set
Dodatek sprzedażowy wersji cyfrowej: Hearty Meat Set Zestaw mięsnych przedmiotów do użycia podczas zdobywania potworów. Zawartość: [Zawartość] - 5x Monster Munchies - 5x Smoked Sirloins - 5x Meaty Treats Uwagi Ten dodatek jest oferowany wyłącznie klientom, którzy kupią cyfrową wersję podstawowej gry lub Deluxe Edition. Tę zawartość można odebrać za pomocą opcji „Check Additional Content” w menu w grze. Obrazy mają charakter wyłącznie poglądowy i mogą różnić się od rzeczywistej oprawy graficznej w grze.