DRAGON BALL Z: KAKAROT Ultimate Edition Pre-Order Bundle
Kup w przedsprzedaży cyfrową wersję DRAGON BALL Z: KAKAROT, a otrzymasz przedmiot do gotowania zapewniający stałą premię do ATK wręcz i PZ, zadanie dodatkowe oraz możliwość wcześniejszego odblokowania menu treningu pozwalającego na walkę z Bonyu, nową postacią stworzoną przez Akirę Toriyamę, ojca serii Dragon Ball. Przeżyj raz jeszcze historię Son Goku i pozostałych wojowników Z w DRAGON BALL Z: KAKAROT! Poznaj świat DRAGON BALL Z poza legendarnymi starciami, walcząc, łowiąc ryby, jedząc i trenując z Son Goku, Son Gohanem, Vegetą i pozostałymi. Ultimate Edition zawiera: ・Grę ・Przedmiot do gotowania zapewniający stałą premię do ATK ki, OBR ki i PZ ・Przepustkę sezonową (2 oryginalne odcinki i nowa opowieść) ・DRAGON BALL Z: KAKAROT - PAKIET MUZYCZNY (11 dodatkowych utworów z anime, dostępny wiosną 2020 r.) ・Słup Kryminatora (dostępny wiosną 2020 r.)