DRAGON BALL Z: KAKAROT - Tao Pai Pai Pillar
Rzucaj słupem Kryminatora, wskakuj na niego i lataj na nim. Dzięki funkcji pomiaru odległości lotu dowiesz się, jak daleko możesz rzucić słupem! Przekonaj się, jak to jest być w skórze Kryminatora!