DRAGON BALL Z: KAKAROT - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Przeżyj zaciekłą walkę Trunksa w świecie pełnym rozpaczy podczas tej nowej opowieści! Son Goku zmarł przez wirusa w sercu, a świat został zniszczony przez androidy. Ocalali wojownicy, Trunks i Son Gohan, walczą, by chronić planetę. Zawartość DLC: - Nowa opowieść - Nowe superataki - Nowe znaki duszy - Inne TRUNKS, WOJOWNIK NADZIEI może zostać rozegrany bez ukończenia głównego wątku.