DOA5LR Atrakcyjna sukienka azjatycka – Marie Rose
Piękna sukienka w stylu azjatyckim dla Marie Rose. *Dostępny jest również zestaw zawierający 17 strojów dla 17 postaci, w tym Marie Rose. Uważaj, by nie kupić ponownie elementów, które już posiadasz. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR43. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić odpowiednie postacie.