DOA5LR Zestaw atrakcyjnych sukienek azjatyckich
Piękna kolekcja sukienek w stylu azjatyckim dla postaci z DOA5LR! Zestaw 17 strojów dla 17 postaci. Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka i Naotora Ii. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić odpowiednie postacie.