DMC4SE Demon Hunter Bundle
Ciesząca się ogromnym powodzeniem gra akcji DMC4 powraca w jeszcze lepszym wydaniu — z nowymi bohaterami oraz trybami gry! Wraz z edycją specjalną gry w pakiecie znajdziesz nie tylko wszystkie dostępne do odblokowania tryby, ale również trzy nowe postacie i dwa dodatkowe stroje.