Super Nero/Super Dante/Super Vergil
Odblokowanie postaci Nero, Dantego i Vergila w wersji Super. Zaskocz wrogów stałym trybem Diabelskiego zawieszenia! Uwaga: postacie w wersji Super nie odzyskują punktów życia automatycznie.