Dirt Rally
DiRT Rally to najbardziej realistyczna i emocjonująca gra rajdowa w historii, sprawdzona przez graczy na 130 milionach kilometrów tras. Gra perfekcyjnie odwzorowuje emocje pokonywania niebezpiecznych dróg z zawrotną prędkością ze świadomością, że jeden błąd może zniweczyć szanse na dobry wynik. Każdy odcinek specjalny to sprawdzian innych umiejętności – będziesz ścigać się na śniegu, lodzie, asfalcie, szutrze oraz w różnych warunkach pogodowych. Kiedy samochód doznaje uszkodzeń, a ty musisz mierzyć się z kolejnymi odcinkami, twoja ekipa stara się sprawić, aby auto było konkurencyjne. Każdy wyścig staje się maratońskim wyzwaniem dla koncentracji i umiejętności. Gra DiRT Rally zawiera również oficjalnie licencjonowaną zawartość World Rallycross, umożliwiającą poprowadzenie najszybszych aut terenowych na świecie i rywalizację z innymi kierowcami na kilku kultowych trasach tej serii wyścigowej, zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w rywalizacji wieloosobowej.