Directive 8020 Pre-order
ZAWIERA ULEPSZENIE DELUXE Przez ograniczony czas wraz z zakupem otrzymasz: pakiet strojów z serii Dark Pictures, dodatkowe przedmioty kolekcjonerskie Dark Pictures, zestaw filtrów kinowych, cyfrowy album i ścieżkę dźwiękową. Kinowa przygoda łącząca survival horror i science fiction autorstwa twórców UNTIL DAWN i THE QUARRY – emocjonująca walka o przetrwanie z rozbudowaną fabułą, w której twoje wybory mają znaczenie. Ziemia umiera. Ludzkości kończy się czas. Tau Ceti f położona 12 lat świetlnych od domu jest promykiem nadziei. Gdy kolonizacyjny statek kosmiczny Kasjopeja rozbija się na planecie, jego załoga szybko przekonuje się o tym, że nie jest sama. Załoga statku Kasjopeja, jeśli chce bezpiecznie wrócić do domu, musi przechytrzyć obcy organizm zdolny do imitowania swoich ofiar. Walcząc o przetrwanie, musi zmierzyć się z najtrudniejszą z decyzji: czy ma ocalić siebie i w ten sposób zaryzykować życie wszystkich ludzi na Ziemi. Cechy: FILMOWY SURVIVAL HORROR NOWEJ GENERACJI W roli prekursorskiej astronautki Young występuje hollywoodzka aktorka Lashana Lynch (Bob Marley: One Love, Królowa wojownik). Przeżyj wciągającą i trzymającą w napięciu filmową historię podczas misji kosmicznej mającej na celu ocalenie ludzkości. ZAGROŻENIA ZE STRONY OBCEGO W CZASIE RZECZYWISTYM Unikaj śmiertelnych zagrożeń czających się w ciemnych korytarzach statku kosmicznego i gotowych zniszczyć ludzkość. Pokonaj przeciwników przy użyciu improwizowanych broni, szybkiego refleksu i zdolności działania w ukryciu. NIE UFAJ NIKOMU Zetknij się z obcą istotą, która doskonale imituje swoje ofiary. Lata ćwiczeń i budowania zaufania wśród załogi idą na marne w obliczu takiego wroga. Kto jest człowiekiem, a kto nie? Twoje wybory jeszcze nigdy nie były tak ważne. NIE GRAJ SAMOTNIE Nawet pięcioro graczy może wziąć udział w misji w trybie wieczoru filmowego offline. Wybierzcie członków załogi, w których się wcielicie, i współpracujcie, aby przeżyć infiltrację przez obcych, dylematy decydujące o życiu i śmierci oraz katastrofalne usterki systemu. Wieloosobowy tryb online zostanie dodany w aktualizacji po premierze. W kosmosie śmierć ma wiele twarzy.