Digerati Couch Co-op Vol. 2
Czas ponownie usadowić się wygodnie na kanapie i w towarzystwie przyjaciół rozpocząć kolejną rundę obowiązkowej akcji w trybie współpracy. Zestaw zawiera poniższe gry, a każda z nich jest wyposażona w tryb lokalny/kooperacji (a także tryby gry solowej): Bleed 2: Niebywale interesująca i intensywna gra arkadowa akcji. Opanuj do mistrzostwa sztukę wykonywania uników w powietrzu i odbijania pocisków, aby stylowo radzić sobie z bezlitosnym gradem pocisków wystrzeliwanych przez złoczyńców i bossów (a także wstrętne kociaki!) Shikhondo - Soul Eater: Gra, której akcja toczy się w pięknym i osobliwym świecie azjatyckiej mitologii. Przetrwaj bezlitosną nawałnicę ognia i hipnotyzujący ostrzał w tej dynamicznej koreańskiej strzelance typu „bullet-hell”. Black Paradox: Dynamiczny side-scroller retro z gatunku „shoot ‘em up”. Podróżuj w czasie i korzystaj z szeregu broni i ulepszeń, aby pokonać najgroźniejszą organizację przestępczą w galaktyce. Vertical Drop Heroes: Hybryda RPG i platformówki z elementami roguelike'a i generowaną proceduralnie rozgrywką. Dysponując szeregiem umiejętności i zdolności, musisz wykorzystać swój spryt i refleks, aby przetrwać niebezpieczeństwa czyhające na ciebie na każdym etapie. Na koniec czeka cię starcie z bossem i odkrycie wielkiej tajemnicy gry!