Devil May Cry 5 — Edycja Deluxe
Legendarny łowca demonów powraca w wielkim stylu w pełnej akcji grze wyczekiwanej przez fanów serii. Edycja deluxe to pełna gra oraz następująca zawartość dodatkowa: - Poskramiacze demonów: Gerbera GP01, Makaronowy niszczyciel, Błoga przyjemność, Mega niszczyciel - Broń Dantego: Cavaliere R - Muzyka towarzysząca walkom: po 3 utwory z gier Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 i Devil May Cry 4 - Alternatywne głosy: informacje o klasyfikacji stylu, głosy tytułowe - Scenki z aktorami Uwaga: Poskramiacze demonów i alternatywna muzyka/głosy/scenki są dostępne od misji 2, a Broń Dantego Cavaliere R — po zdobyciu Cavaliere. Zmiana muzyki/głosów: Galeria > Szafa grająca. Zmiana scenek: Opcje > Dostosuj scenki. Komentarze dostępne są tylko w języku japońskim.