Devil May Cry 4 Special Edition
Please note that although the download size is displayed as 20.24 GB, the actual download size is 19.59 GB. We apologize for any confusion caused. Odnosząca wielkie sukcesy, stylowa gra akcji DMC4 powraca w jeszcze lepszym wydaniu, z nowymi postaciami i trybami gry! -- Vergil powraca w nowym wcieleniu! Pokieruj Trish, podgrzewając atmosferę kombinacjami ciosów! Po raz pierwszy w tej serii wciel się w postać Lady! -- Staw czoła wrogom w trybie legendarnego mrocznego rycerza! -- Podziwiaj oszałamiającą grafikę 1080p o częstotliwości 60 kl./s! -- Korzystaj z innych usprawnień zapewniających lepsze wrażenia z gry, takich jak autozapis!