Odblokowanie wszystkich trybów
Odblokowanie następujących trybów gry: Syn Spardy, Dante musi umrzeć, Niebo lub piekło, Piekło i piekło oraz Krwawy pałac. Uwaga: nie dotyczy to odblokowania misji ani zawartości w ramach tych trybów, ani nie odblokowuje wszystkich przedmiotów w bibliotece.