Edycja zawiera grę podstawową, a także następujące ekscytujące dodatki: - Pakiet skórek Reprobed Smoking, mankini lub lśniącego jednorożca – 10 specjalnych skórek dla Crypto, króla złych kosmitów we własnej osobie. Leć wysoko, dzięki 4 specjalnym skórkom dla jego niezawodnego spodka. Ubierz się na okazję, ubierz się na inwazję! - DLC „Challenge Accepted” Reprobed Sprawdź swoje umiejętności w DLC, które dodaje wszystkie 4 tryby wyzwań z pierwszej części do Destroy All Humans! 2 - Reprobed. Wszystkie tryby są dostępne w lokalnej kooperacji na podzielonym ekranie! W zestawie znajdują się także liczne nowe mutatory, które pozwalają zmienić zasady gry! Zamów już teraz w przedsprzedaży, aby otrzymać samodzielne DLC z rozgrywką wieloosobową „Destroy All Humans! - Clone Carnage” za darmo!