Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Challenge Accepted DLC
Podejmij wyzwanie i sprawdź swoje umiejętności w DLC, które zawiera wszystkie 4 tryby wyzwań z Destroy All Humans! (2020) Dostępne tryby: masakra, wyścig, armagedon i porwanie. We wszystkie tryby można grać w lokalnej kooperacji na podzielonym ekranie! Zawiera również: liczne nowe mutatory, które pozwolą ci zmienić zasady gry! Pokaż, z jakiej gliny cię ulepiono! (Tak naprawdę to wiemy, że nie z gliny. Jesteś z odrobiny czystego, wspaniałego DNA Furonów, zanurzonego w kadzi z prymitywnymi ludzkimi genami).