Demo NBA 2K20
Udało ci się już wypróbować nową odsłonę? Kolejny sezon NBA startuje wkrótce, a my przygotowaliśmy zupełnie nowe demo NBA 2K20, w które możesz zagrać teraz. Pobierz bezpłatnie i rozegraj szybki, ekscytujący mecz 2K20 w trybie Quick Game.