Deadlink
Deadlink to cyberpunkowa gra FPS z elementami roguelite. Jesteś pierwszym agentem włączonym do eksperymentalnego programu Deadlink. Pilotuj autonomiczną maszynę bojową, walcząc w przyprawiających o klaustrofobię slumsach, szalonych laboratoriach, brudnych magazynach i nowoczesnych biurowcach, aby udaremnić niecne plany najpotężniejszych korporacji na świecie. Korzystaj ze śmiercionośnego arsenału, ulepszaj swoje umiejętności i technologie, siej spustoszenie w zniszczalnych środowiskach i tnij marże przedsiębiorstw. Jesteś najpotężniejszą bronią Agencji Bezpieczeństwa Korporacyjnego. Twoim zadaniem jest udaremnianie szemranych planów korporacji. Z pomocą siedziby ruszasz w teren, gdzie tajna operacja wojskowa może rozwiązać problemy za ułamek kosztów beznadziejnej sprawy sądowej. Dzięki losowo generowanym poziomom każda rozgrywka jest inna. Tylko jedno jest niezmienne — wróg zawsze ma przewagę liczebną. Zachowaj czujność, biegając, skacząc i wykorzystując elementy środowiska, aby zyskać przewagę. Nie będziesz stać w miejscu ani chwili. Wyposaż maszynę w potężny arsenał. Próbuj różnych kombinacji. Chcesz eliminować wrogów z daleka, osłabiać ich efektami statusu, a może rzucić się prosto w wir walki? Znajdziesz uzbrojenie na każdy styl rozgrywki. Twoi wrogowie mają przewagę liczebną i nieskończoną amunicję. Ale masz kilka asów w rękawie. Za każdym razem, gdy utracisz maszynę bojową, wrócisz nową silniejszą. Zacznij każdą nową rozgrywkę z ulepszonymi umiejętnościami i jeszcze groźniejszym arsenałem!