Dead End City
Przebij się przez postapokaliptyczne pustkowia w stylu retro w grze shoot'em up! Cywilizacja upadła, a nieliczni ocalali są teraz zabawkami gangu postapokaliptycznych punków o nazwie Scorpio. Twój mały kawałek nieba został najechany, a Twoi bliscy zostali zabrani do twierdzy gangu Scorpio. Nie mając nic do stracenia, wyruszasz na otwartą drogę, uzbrojony po zęby i gotowy do walki na ich terytorium, aby położyć kres ich panowaniu. Dead End City to postapokaliptyczna strzelanka w pionowym formacie. Kierujesz ciężko uzbrojonym pojazdem zwanym Rydwanem, jeżdżąc po pustkowiach, aby uratować swoich bliskich przed Scorpio – gangiem, który podbił to, co pozostało z ludzkości. Paliwa dość szybko zaczyna brakować, więc pamiętaj, aby zbierać go jak najwięcej. W przeciwnym razie Twoja podróż zakończy się szybciej niż chcesz. Przeżyj dreszczyk emocji klasyków arcade z lat 90. w stylu shoot'em up z widokiem z góry!