Dead Dungeon
Dead Dungeon to hardcorowa, dwuwymiarowa platformówka, oparta na zasadach znanych z klasycznych gier i wyróżniająca się wyśmienitą chiptune’ową ścieżką dźwiękową. Ta gra przetestuje twoje silne nerwy oraz zapewni ci wiele emocji. Historia: Prowadzisz beztroskie życie do momentu, gdy czarny charakter pozbawia cię słodyczy i zabiera dusze wszystkim żywym istotom. Z tego powodu czeka cię trudna wypraw w celu wykradnięcia z tajemniczego lochu wszystkich dusz oraz słodyczy.