Dark Deception Demo
Śmierć czeka na Ciebie w Dark Deception, opartej na fabule pierwszoosobowej horrorowej grze labiryntowej. Nie ma gdzie się ukryć i gdzie złapać oddech. Uciekaj lub giń - to twój wybór. Uwięziony w królestwie koszmarnych labiryntów z tajemniczą kobietą, jedyną nadzieją na przetrwanie jest znalezienie sposobu na ucieczkę. To demo zawiera pierwszy rozdział historii Dark Deception.