Crysis Remastered Trilogy
Crysis Remastered Trilogy zawiera: Crysis Remastered: To, co zaczyna się jako prosta misja ratunkowa, staje się pasmem bitew w nowej wojnie, gdy najeźdźcy z kosmosu rzucają się na łańcuch północnokoreańskich wysp. Grając jako superżołnierz Nomad, jesteś wyposażony w potężny nanokombinezon zapewniający szybkość, siłę, pancerz i maskowanie. Użyj ogromnego arsenału broni modułowych i dostosuj swoją taktykę i sprzęt, aby dominować nad wrogami w rozległym świecie typu sandbox. Crysis 2 Remastered: Kosmici wrócili do świata pustoszonego przez katastrofy klimatyczne. Gdy najeźdźcy równają z ziemią Nowy Jork i rozpoczynają atak, który grozi całkowitą zagładą ludzkości, tylko Ty masz technologię, dzięki której możesz poprowadzić kontruderzenie. Wyposażony w ulepszony nanokombinezon 2.0 modyfikuj swój strój i bronie w czasie rzeczywistym, aby odblokować potężne nowe zdolności, tocząc walkę o przetrwanie ludzkości. Crysis 3 Remastered: Powracasz do walki jako superżołnierz Prorok, poszukiwanie Alpha Ceph kosmitów trwa nadal, ale teraz musisz też ujawnić prawdę o korporacji C.E.L.L., która zmieniła Nowy Jork w wielką miejską dżunglę chronioną przez ogromną nanokopułę. Walcz w siedmiu różnych dystryktach i zdziesiątkuj swoich przeciwników dzięki brutalnej sile, używając najnowocześniejszej technologii nanokombinezonu albo podstępu, by osiągnąć swoje cele i stać się cichym wybawcą ludzkości. Jesteś wyposażony w nowy, śmiercionośny Łuk Drapieżnika – żaden sposób nie jest zły na ocalenie świata.