Contraband Police & Crime Scene Cleaner
Ten zestaw zawiera: Contraband Police - Jest rok 1981. Jako młody adept szkoły oficerskiej, zostajesz przydzielony do pracy na posterunku granicznym w górskim regionie Karikatki. Wjazd na teren Acaristańskiej Republiki Ludowej podlega ścisłym regulacjom partii, a każdy twój ruch jest monitorowany! Sytuacja na granicy zaostrza się, gdy podczas jednej z interwencji ginie twój towarzysz... Crime Scene Cleaner - Gdy zadasz się z mafią, na zawsze pozostaniesz jej częścią. Przynajmniej płacą całkiem nieźle, a jedyne co musisz zrobić to posprzątać po ich brudnej robocie, a w tym jesteś ekspertem. Sprzątaj miejsca zbrodni, przechytrzaj policję i przygotuj się na kolejną misję.