Cities: Skylines II
Bonus przedsprzedażowy: zabytkowe budynki Wyróżnij swoje miasto na tle innych dzięki 9 unikatowym budynkom wzorowanym na słynnych zabytkach z całego świata. Zawartość obejmuje również mapę topograficzną Tampere — miasta, w którym znajduje się siedziba główna studia Colossal Order. Jeśli możesz coś sobie wyobrazić, możesz to zbudować. Zbuduj miasto od podstaw i przekształć je w kwitnącą metropolię swoich marzeń. Czegoś takiego jeszcze nie było. Dzięki zaawansowanej symulacji i dynamicznej gospodarce w grze Cities: Skylines II możesz budować świat bez ograniczeń. Połóż fundamenty pod swoje miasto. Wytycz drogi, zbuduj infrastrukturę i wdróż systemy niezbędne w codziennym życiu. Wszystko jest w Twoich rękach. Rozwój miasta również zależy od ciebie, jednak pamiętaj o właściwej strategii. Każda decyzja niesie za sobą konsekwencje. Dasz radę wzmocnić lokalny przemysł, jednocześnie usprawniając gospodarkę za pomocą handlu? Co zrobisz, aby dzielnice mieszkalne mogły się prężnie rozwijać, a w centrum miasta nadal tętniło życie? W jaki sposób zaspokoisz potrzeby i pragnienia mieszkańców, nie powodując deficytu budżetowego? Twoje miasto nigdy nie śpi. Z czasem się zmienia — jak każdy żywy organizm. Niektóre zmiany zachodzą powoli i stopniowo, podczas gdy inne są nagłe i niespodziewane. Zmieniają się pory roku, dzień ustępuje miejsca nocy, a ty musisz działać, gdy nie wszystko idzie zgodnie z planem. Najbardziej realistyczna i szczegółowa gra o budowaniu miast, Cities: Skylines II, pozwala ci używać wyobraźni i rozwiązywać problemy jak nigdy przedtem. Zainspiruj się piękną grafiką o wysokiej rozdzielczości i zbuduj miasto Twoich marzeń. Zaawansowana symulacja. Sztuczna inteligencja i złożony system gospodarczy sprawiają, że Twoje decyzje wpływają na losy miasta — pamiętaj o tym, planując, rozwiązując problemy i reagując na zmiany. Nieskończone możliwości na wielką skalę. W grze Cities: Skylines II możesz tworzyć bez ograniczeń. Buduj wysokie drapacze chmur i zagospodaruj całą mapę, jak nigdy przedtem. Miasto jest Twoje. Miasta, które żyją. Twoje decyzje kształtują życie wszystkich mieszkańców, definiując ich. Od miłości i straty po bogactwo i dobrobyt — śledź wzloty i upadki każdego mieszkańca. Dynamiczny świat. Wybierz mapę i nadaj miastu klimat. Staw czoła siłom natury i rozbuduj miasto w obliczu rosnącego poziomu zanieczyszczeń, zmiennej pogody i wyzwań stawianych przez pory roku.