Cities: Skylines II - Landmark Buildings
Bonus przedsprzedażowy: zabytkowe budynki Wyróżnij swoje miasto na tle innych dzięki 9 unikatowym budynkom wzorowanym na słynnych zabytkach z całego świata. Zawartość obejmuje również mapę topograficzną Tampere — miasta, w którym znajduje się siedziba główna studia Colossal Order.