Chivalry 2
Powrót na najlepsze średniowieczne pole bitwy. Chivalry 2 to wieloosobowa walka z perspektywy pierwszej osoby, zainspirowana średniowiecznymi bitwami z filmów. Gracze są rzucani w wir niezapomnianych widoków tej epoki – od walki na miecze po grad ognistych strzał czy ogromne oblężenia zamków. ● Pędź do walki – rozgrywka międzyplatformowa dla wszystkich platform czeka! ● Rzuć się dzielnie w ogromne, widowiskowe bitwy dla 64 graczy, zainspirowane akcją z epickich filmów o średniowieczu. ● Doświadcz konfliktów na dużą skalę w rozległych średniowiecznych środowiskach – od areny turniejowej po wielkie oblężenia zamków. ● Wybierz swój styl gry dzięki 4 klasom i 12 podklasom, z których każda ma unikatowe bronie i zdolności. ● A to nawet nie wszystko!