Chariot
Księżniczka wraz z narzeczonym przeprowadzają rydwan żałobny przez starożytne pieczary, odpierając ataki ze strony szabrowników i gromadzą skarby, aby wypełnić królewską kryptę złotem. Gdyby tylko jego wysokość na chwilę się przymknął... Potężne koła i długie lejce rydwanu pozwalają graczom dostać się na wyższe poziomy, przeskoczyć przez rozpadliny i wykonać mnóstwo niesamowitych manewrów. Zbieraj kosztowności ze ścian jaskiń w różnych miejscach i przebij się do wyjścia, unikając lub pokonując chciwych szabrowników, którzy próbują uszczknąć coś dla siebie! Popisz się koordynacją i wykonaj wiele mrożących krew w żyłach sztuczek kaskaderskich - Chariot to coś dla fanów kanapowego trybu współpracy. Znajdźcie nowe sposoby na pokonanie mrocznych pieczar!