Centrala Kinect Sports Rivals
Centrala Kinect Sports Rivals daje jeszcze bardziej niesamowite możliwości współzawodnictwa. Bierz udział w wyzwaniach, by zdobywać coraz więcej fanów i sławę. Pnij się w ligowych rankingach, zdobywając rzesze wielbicieli ! Porównuj swoje osiągnięcia ze swoimi rywalami na drabinkach ligowych i listach rankingowych. Przeglądaj i dziel się ze światem zdjęciami swojego mistrza. Oglądaj najnowsze aktualności i przesyłaj nagrania z gry.