Zagraj w oficjalną grę wideo CATAN na konsoli! Zdobywaj zasoby, opanuj nowe strategie i buduj swoje osady na planszy, która ożywa. Rzuć wyzwanie znajomym w domu lub zagraj z inteligentną i dynamiczną SI, aby zostać zwycięskim Catańczykiem, a potem sprawdź swoje umiejętności online – bez względu na to, na jakiej platformie grają twoi przeciwnicy! Podnieś poprzeczkę z edycją Super Deluxe, w której znajdziesz: - The Helpers - Aby zostać zwycięskim Catańczykiem, wezwij na pomoc najbardziej wpływowych mieszkańców CATAN. - Mapy mistrzostw - Graj jak mistrz świata CATAN dzięki dodatkowi z mapami z mistrzostw, który zawiera 5 układów planszy wykorzystanych we wcześniejszych mistrzostwach świata CATAN.