Ice & Snow: Zimowy pakiet treści
Drugi z oficjalnych sezonowych pakietów treści zawitał do CATAN – wersja na konsole. Przed wami Ice & Snow! Brr – pakuj śniegowce, bo zima nadchodzi do CATAN, a wraz z nią śnieżne, świąteczne treści! Tej zimy żyj według filozofii hygge. Zagraj razem ze znajomymi i rodziną w CATAN – wersja na konsole. Fantastyczny sezonowy dodatek zapewni wam świetną zabawę. Wyspę CATAN otuli śnieg, a morze zdominują góry lodowe i sympatyczne orki. Spodziewaj się również ośnieżonych sosen, świątecznej choinki i mnóstwa prezentów. Czekają nowe postacie oraz tematyczne, zimowe kafelki, kostki i heksowe ramki! Rabuś nie jest może tak szczodry i radosny jak św. Mikołaj, ale w mikołajkowym stroju prezentuje się znakomicie!