Reap & Sow: Jesienny pakiet treści
Reap & Sow: Jesienny pakiet treści Pierwszy z oficjalnych sezonowych pakietów treści zawitał do CATAN – edycji na konsole. W Reap & Sow znajdziesz wszystko, czego potrzeba, by kolejna rozgrywka CATAN – edycja na konsole była przytulnym, jesiennym doświadczeniem. Dzięki temu pakietowi cała wyspa CATAN zapełni się dyniami, strachami na wróble i innymi sezonowymi elementami, a jesienne liście ozdobią krajobraz i wszystkie kafelki. Poza nową odsłoną wyspy, czeka cię sezonowy przegląd zbiorów!