Bus Bound - Deluxe Edition
Wyjątkowy Preorder Gracze, którzy z wyprzedzeniem zamówią dowolne wydanie Bus Bound, otrzymają wyjątkowy podarunek w pierwszym dniu – Horizon Hydrogen Gen 2 – nowoczesny autobus z serii Horizon i 3 nowoczesne skórki! Wydanie Deluxe Edition Bus Bound zawiera samą grę i dodatkowo retro busa Horizon Speed 40ft oraz 3 skórki retro! Ponadto w wydaniu Deluxe Edition otrzymają przepustkę Bus Pass zapewniającą im dostęp do 3 rozszerzeń, gdy tylko je wydamy! (Planujemy to zrobić w 2026 roku).